torsdag 8 april 2010

Tjo ho!

Vad det går på Krusbär. Tiden bara springer iväg när man är här! Alla vårnyheter ska plockas fram, det ska skyltas om, kunder ska tas omhand, webbshopen ska jobbas på, dax för momsning mm mm. Vem kunde tro att det var så mycket pyssel med att vara expedit! Men roligt är det. Idag har jag fått många gliringar för att bloggen ligger efter. Det får man väl ta lite som en komplimang - jag menar att det finns några där ute som faktiskt läser det vi skriver. Det känns kul! Vad som också är roligt är att så många faktiskt kommer in på Krusbär och handlar! På påskafton hade vi så mycket kunder här i butiken att jag fick ringa på förstärkning. Det har aldrig hänt förut...Superkul!(Vi hade också ett antal påskkärringar i butiken, två hade slängt kvastarna och kom på sparkcykel med hjälm uppe på sjaletten, det tycker jag var innovativt!)

Nu ska jag snart stänga för kvällen och ge mig av på 7-års kalas! Först ska jag bara visa några bilder...Få se om nya datorn är med mig så de kommer på plats...Alltid skakigt med tekniken...Nej knappen för infoga bild är borta! Kan verka som ett skämt men är tyvärr sant. Jag måste fråga vår tekniker - återkommer skyndsamt. hej så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar