onsdag 15 september 2010

Sockiplast för vuxna...

Som vanligt när man är på Krusbär så flyger tiden iväg. Det är så mycket som ska göras och tiden är så knapp. Tyvärr kan man inte alltid göra det man tycker är roligt - ibland är det mindre roliga saker som måste göras, jag tänker på bokföring, momsningar och att betala räkningar. Så mycket roligare att göra omskyltningar och hänga om i butiken. Idag har jag hängt om för glatta livet för att få plats med mer höstnyheter. Mycket har vi fått in i webshopen men idag ramlade det in ännu mer underbara kläder från Desigual... Skall fotas och visas - jag lovar. Jag är inte alls lika bra som Anna på det där med att lägga upp fotografier. Annars har det inte hänt så mycket på stan idag. Jag och ostgrannen satt och fikade utanför butikerna då det plötsligt började asfalteras. Det var väl det mest händelserika som denna dag bjöd på och det säger väl en del. Kom igen Vadstenabor - visa er lite på stan! Nej, nu är det stängningsdags och därefter blir det en comeback för mig i S:t Persskolans skolråd. Hej på er! Höll på att glömma, vi har ju äntligen fått in Sockiplast för vuxna. Det har varit lite efterfrågan på det och idag hände det... Välkomna till Krusbär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar